Øget synlighed med en rød tråd
Et samarbejde om at sprede budskabet om børnehusets eksistens i en sjov og legende tone og farvepalette.
Om casen:
Ude på landet ligger et lille børnehus...
…og ude på landet kan det være svært for forbikørende at se, at der rent faktisk er et idrætsbørnehus indeholdende vuggestue, børnehave og SFO. Derfor krævede det en hjælpende hånd til at igangsætte de sociale medier, og fremtrylle noget grafisk materiale både on- og offline, som kunne bruges i og udenfor huset, for at tiltrække flere børn til det lille børnehus ude på landet.
Med et mål om at øge synligheden på børnehuset, manglede de bl.a. kendskab til sociale medier og havde et behov for grafisk opsætning af diverse materialer.
Der har været et tæt samarbejde mellem Thorshøj Idrætsbørnehus, og jeg er blevet brugt fra tid til anden efter behov.
Børnehuset har fået en farverig visuel identit, som passer til deres hus. I forhold til Facebook, har jeg lavet film og givet praktisk vejledning, så de nu er selvkørende på Facebook. Dette har stor betydning for både forældre og husets synlighed. Derudover har jeg skrevet artikler om de gode historier i det lille børnehus.