Case | Thorshøj Idrætsbørnehus admin 6. august 2024
Case | Thorshøj Idrætsbørnehus

Øget synlighed med en rød tråd

Et samarbejde om at sprede budskabet om børnehusets eksistens i en sjov og legende tone og farvepalette.

Om casen:
Kunde
Thorshøj Idrætsbørnehus
Ydelse
Grafik og SoMe
Samarbejdst varighed
Siden 2018
Et samarbejde om øget synlighed

Ude på landet ligger et lille børnehus...

…og ude på landet kan det være svært for forbikørende at se, at der rent faktisk er et idrætsbørnehus indeholdende vuggestue, børnehave og SFO. Derfor krævede det en hjælpende hånd til at igangsætte de sociale medier, og fremtrylle noget grafisk materiale både on- og offline, som kunne bruges i og udenfor huset, for at tiltrække flere børn til det lille børnehus ude på landet.

Udfordring

Med et mål om at øge synligheden på børnehuset, manglede de bl.a. kendskab til sociale medier og havde et behov for grafisk opsætning af diverse materialer.

Samarbejde

Der har været et tæt samarbejde mellem Thorshøj Idrætsbørnehus, og jeg er blevet brugt fra tid til anden efter behov.

Resultat

Børnehuset har fået en farverig visuel identit, som passer til deres hus. I forhold til Facebook, har jeg lavet film og givet praktisk vejledning, så de nu er selvkørende på Facebook. Dette har stor betydning for både forældre og husets synlighed. Derudover har jeg skrevet artikler om de gode historier i det lille børnehus.

A5 flyer lavet af SoYou Marketing til Thorshøj Idrætsbørnehus

3 fags folder lavet af SoYou Marketing til Thorshøj Idrætsbørnehus | For- og bagside

3 fags folder lavet af SoYou Marketing til Thorshøj Idrætsbørnehus | Indholdsmidte

"Jette er kreativ og idérig. Hun er god til at komme med forslag til udvikling af børnehuset - herunder særligt sociale medier. Hun er god til at få tingene til at ske og tager ansvar. Hun sætter en ære i, at der er styr på tingene, hvilket hendes arbejde også afspejler."
KIM SKRIVER | Leder, Thorshøj Idrætsbørnehus

En visuel identitet gør dig genkendelig