-
Lær at udnytte algoritmen5 grundprincipper der gør dig klogere på algoritmen, og bedre endnu - lær at please den til din egen fordel
-
7 metoder til at skabe tillid og øge dit salgPersonlighed skaber tillid, og tillid skaber salg. Få hér 7 konkrete metoder til at skabe tillid på dine sociale medier.
-
10 tips til at øge rækkevidden på dit næste SoMe-opslagHånden på hjertet 🧡 Har du en klar plan, når du poster på de sociale medier?
-
Få styr på din tone of voice3 steps til at finde din tone of voice, som vil skabe genkendelighed, tillid og engagement i din forretning
-
Sådan undgår du ‘post and ghost’-fældenHvad er post & ghost? Hvorfor er det så skidt for din forretning? Sådan undgår du det
-
En guide til storytelling på sociale medier10 enkle råd til at bruge storytelling i praksis, så din målgruppe mærker dig, forstår dig og husker dig
-
En guide til at bruge social proof6 effektive måder at bruge social proof strategisk i din markedsføring. Og en forklaring på, hvad det helt præcist er
-
Forskellen på organisk og betalt indholdHvad er forskellen på organisk og betalt indhold? Hvad er fordelene og ulemperne? Og hvad skal du vælge?