Om at nå next level på SoMe
Et samarbejde om de sociale medier som redskab til at nå et nyt kundesegment.
Lene fik håndgribelige værktøjer til at komme videre på egen hånd
Lene ejer Yoga På Toppen i Skagen. Hun driver det som bibeskæftigelse, men har et ønske om at gøre det til hendes fuldtidsbeskæftigelse. For at hendes drøm kan blive til virkelighed skal kundesegmentet udvides, og de sociale medier skal bruges som middel til at nå det nye segment. Derfor havde hun brug for et kærligt skub i den rigtige retning.
Lene havde et ønske om, at udvikle og udvide sin forretning med en ny målgruppe for øje. Derfor havde hun brug for grundlæggende viden om de sociale medier og praktiske råd til konkrete tiltag og handleplaner for at ramme den nye målgruppe.
Lene og jeg mødtes til en 1:1 session, hvor jeg havde forberedt arbejdsark, som vi gennemgik sammen. Hjemmefra havde jeg lavet en analyse af Yoga På Toppens SoMe-profiler. Lene fik konkret feedback og råd til, hvor hun skulle tage fat og hvordan.
Med afsæt i arbejdsark og værktøjer, som springbræt til næste step, var Lene i gang med de nye tiltag ca. 24 timer efter vores møde. Lene har nu en meget mere struktureret og effektiv tilgang til sin SoMe-aktivitet i det daglige.
Givet mig grundlæggende viden om hvordan de virker. Givet mig råd om hvordan jeg kan skille mig ud, og givet mig en handleplan, så jeg var klar til at tage det næste skridt.
Jette var utrolig velforberedt og havde tilpasset indholdet til min virksomhed - og til mig, som ikke er en ørn til sociale medier.
Jeg giver SoYou Marketing mine bedste anbefalinger.