LOOP Fitness Sæby admin 2. januar 2025
Case | LOOP Fitness Sæby

Meta-annoncering året rundt

Et samarbejde om at øge medlemstallet via Meta-annoncering på Facebook og Instagram

Om casen:
Kunde
LOOP Fitness Sæby
Ydelse
Meta annoncering
Samarbejdst varighed
2023 - nu
Hjælp til håndtering af Meta-annoncering

Meta-annoncering - et stærkt supplement til andre marketingtiltag

Jeg har haft fornøjelsen af at samarbejde med Lisa Farum, centerleder i LOOP Fitness Sæby. Sammen har vi løftet deres Meta-annoncering. Med Lisa som kreativ sparringspartner og mig som den tekniske og strategiske hånd bag annoncerne, har vi skabt fine resultater i 2024 – så samarbejdet fortsætter i 2025.

Udfordring

Som ethvert andet træningscenter, ønskede Lisa at tiltrække flere medlemmer via Meta-annoncering. Lisa har tidligere stået for det selv, men var i tvivl, om hun udnyttede annonceringens fulde potentiale – derfor kontaktede hun mig.

Samarbejde

Lisa og jeg har en åben dialog og giver hinanden plads til at prøve nye idéer af.
Størstedelen af videoerne har Lisa selv filmet og sendt til mig, hvorefter jeg har rettet dem til i rette formater, redigeret farver/lyd og tilføjet undertekster og sørget for annonceopsætningen.
Derudover har jeg lavet nogle stemningsvideoer fra centret for at ramme målgruppen.

Resultat

Annoncerne har øget både synligheden og antallet af tilmeldinger. Videoindholdet har især engageret målgruppen, til at klikke sig videre ind til hjemmesiden. Data viser f.eks., at antallet af ‘klik på link’ til website er steget med 620,2% i kalenderåret 2024 kontra 2023.

"Jette er kreativ og idérig. Hun er god til at komme med forslag til udvikling af børnehuset - herunder særligt sociale medier. Hun er god til at få tingene til at ske og tager ansvar. Hun sætter en ære i, at der er styr på tingene, hvilket hendes arbejde også afspejler."
KIM SKRIVER | Leder, Thorshøj Idrætsbørnehus

Er du på bar bund mht. annoncering på Facebook og Instagram?